sobota, 31 grudnia 2011

DUŻO SZYCIA W NOWYM ROKU

Składania życzeń ciąg dalszy...
Po pierwsze życzę duuużo szycia wszystkim wielbicielkom
tegoż zajęcia.
Oby nowy rok przyniósł nam wiele ciekawych  zdobyczy "tkaninowych, 
guzikowych, tasiemkowych"....
by nasze maszyny się nie psuły ( głównie swoją mam na myśli )...
i ogólnie by nadchodzący rok
był dla wszystkich szczęśliwy...

Ja nawet dzisiaj szyłam...prezent dla mojej Sis...
że też musiała przyjść na świat 2 stycznia
( teraz starsza siostra musi szyć w sylwestra ;) )
Jeszcze sporo roboty przede mną.
Napewno zamieszczę fotorelację z mojego szycia
"prezentowego", ale to po 2 stycznia ma się rozumieć :)

W związku ze zmianą daty, zmnieniam swoje barwy blogowe.
I tak mi się to podoba że chyba często będę zmieniała 
wygląd bloga.

Całuski dla was ślę...
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz