poniedziałek, 19 grudnia 2011

PRZYTULANKI Z BURDY


Witam :)
Jak powiedziałam tak zrobiłam....
Rezultatem niedzielnego popołudnia są
te przemiłe laleczki - przytulanki.
Wzór pochodzi ze styczniowego wydania BURDY.
Bardzo prosty, a efekt zaskakujący-przynajmniej dla mnie.
Nie spodziewałam się że "skromnie mówiąc"
wyjdą tak ładnie...
Ja swoje przytulanki trochę pomniejszyłam, bo te ze wzoru wychodzą
o wiele większe ( około 45 cm ).
Moje pole manewru było ograniczone 
ilością wypełnienia silikonowego niestety.










Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie dodała od siebie,
w tym wypadku są to zamki błyskawiczne 
na "plecach".
Reszta opisu chyba jest zbędna...








 

Jak Wam się podobają???
Bo mnie bardzo :)

Uciekam do ścierki, mopa i gumowych rękawiczek...

pa...

3 komentarze:

  1. Śliczne. Kaśka ty to masz tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he he jakie fajne stworki :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latwo się je szyje...a efekt zadowalający :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń