poniedziałek, 20 lutego 2012

TORRRBA....z eko-skóry :)


Witojcie :)
Dzisiaj chcę się pochwalić ;) torbą...
Już długo chodziło mi po głowie coś takiego....
W końcu była okazja by spróbować.
Urodzinki pewnej dziewczynki, a w zasadzie małaj kobietki - Julki :)
Julka jest chrześnicą mojego męża....
bardzo zdolna, inteligentna i wesoła kobitka.
Nauka przychodzi jej nadzwyczaj łatwo, więc popołudniami z własnej
nieprzymuszonej woli uczestniczy we wszelakich kółkach pozalekcyjnych.
Pomyślałam, że taka torba się jej przyda!!?
-( te wszystkie drobiazki,
które ze sobą nosi...)
Forma na torbę od początku do końca wymyślona,
i stworzona przeze mnie....
Pisze o tym ponieważ ostatnio w necie czytam wzajemne oskarżenia o plagiat...
Sama uważam że jesli ktoś umieszcza na stronie zdjęcia rzeczy które rzekomo wymyślił,
i zaprojektował, jednocześnie uważając że jego pomysł jest niepowtarzalny, a nie zastrzegł projektu
to nie może się dziwić że ktoś inny za bardo się zainspirował.
I jeszcze na tym zarabia...
Takie czasy niestety...i prawa internetu póki co :(
A wracając do torby...
Jak już w tytule wspomniałam, uszyta jest z eko-skóry,
wnetrze to bawełna, tkanina która już pojawiała się na blogu, i będzie się jeszcze pojawiać ( 7 metrów jej miałam =D - lumpeksowa zdobycz)





wewnątrz jest kieszonka na telefon i smycz na klucze...








Wprawdzie swoją torbę szylam na maszynie kaletniczej ( do szycia ciężkiego)
to myślę że stary Łucznik też da radę.... :)

To tyle na dzisiaj
pa

6 komentarzy:

  1. Piękna, świetny pomysł i wykonanie. No i detale w postac breloczka- Idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I rili lof it !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . ; )

    Czy była by możliwość uszycia torby, ile by to kosztowało?

    Torba do szkoły - Technikum.
    Uwielbiam muzykę grę na gitarze i pianinie oraz śpiew więc fajnie jak by miała takie motywy...

    tylko najpierw chciałabym poznać cenę... ;)
    proszę o odpowiedź na maila : Paulina.1612@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń