niedziela, 12 lutego 2012

TUTORIAL-Męski t-shirt zmeniamy w damską bluzkę :)

Potrzebna będzie....
-męska koszulka ( tę znalazłam w lumpeksie )
-nożyczki
-kawałek innej dzianiny na aplikację
-szpilki
-maszyna


Ja noszę rozmiar 34 - 36 więc koszulka którą przerabiam
nie może być bardzo duża.
W tym wypadku M-ka.
Staram się by bawełna z jakiej jest usztyty t-shirt była dobrej jakości!!!
To znacznie wpływa na efekt końcowy i wygodę noszenia.

Do dobrze ułożonej koszulki przykladam swoją bluzkę...


Wycinam rękawy i nadaję docelowy krój...


Teraz muszę dopasować rękaw....


odpowiednio przycięte rękawy wszywam ściegiem fastrygowym...
a następnie już na maszynie.
Wykańczam odrazu brzeg ściegiem overlokowym lub zig-zag...






Narazie nie zszywam szwów bocznych, 
dzięki temu wygodniej mi będzie naszyć aplikację.
Z innej bawełnianej bluzki wyciełam duże serce,
i naszylam je w miejscu nadruku...


Gdy aplikacja jest już na swoim miejscu,
zszywam szwy boczne, 
wykańczam brzegi....i gotowe :)


Jak wam się podoba?

4 komentarze:

  1. I<3 it...., myślałam ostatnio o czymś podobnym bo wypatrzyłam gdzieś w necie.
    Piękna, coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknaaaaaaaaaaaa, też chcę tak umieć !!!!!!! :)
    G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...to proste- wystarczy spróbować :)

      Usuń