wtorek, 20 marca 2012

AMBITNY PLAN W KOLORZE BLU ;)


To mój cel...żakiet.....
Już od dawna marzyłam o takiem cudzie, ale zawsze jakoś odwagi brakowało...
Wkońcu pomyślałam że,
co mi tam "raz kozie śmierć" jak to się mówi :P
Kupiłam tkaninę
http://allegro.pl/sklep/22723347_najlepsze-i-najtansze-tkaniny-z-wloch.
I teraz bardzo mozolnie aczkolwiek dokładnie
zmierzam do finału.
Wiadomo że wszystko musi nabrać mocy urzędowej …
A jak narazie jestem na etapie fastrygi.





Jeszcze masa roboty przede mną....
np. podszewka...mój ulubiony element w szyciu ogólnie pojętym...
Dam znać jak skończę :) 
pa!


4 komentarze:

  1. Dlaczego ja cię dopiero teraz znalazłam, tego nie wiem... szyjesz wspaniale, więc zostanę tu dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za baardzo miłe słowa...dodały mi skrzydeł.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości. Ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy do wglądu w najnowszym poście... pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń