sobota, 14 kwietnia 2012

NOVA TORBA :)

Miałam w planie taką zwykłą torbę na zakupy,
ale wpadłam w wir szycia, i nie moglam się od niej oderwać...
Wczoraj tak mnie napadło, kroiłam...szyłam ...kombinowalam..
i jest...
Forma bardzo prosta, ale efekt końcowy zaskakujący
( przynajmniej dla mnie )
Myślę że to całkiem fajna torebka !!!
Uszyta z eko-skóry,
z bawełnianą podszewką w mini gwiazdki :)
Dzisiaj już ją wypróbowałam, i muszę powiedzieć że
nosi się całkiem dobrze!!!









Jestem ciekawa Waszych opinii na temat torebki?!







17 komentarzy:

  1. Elegancka, myślałam ze to kupiona torebka, wygląda jak ze sklepu... podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna?!No co ty ... bardzo fajna... uwielbiam takie proste klasyczne fasony, są nieprzesadzone i zawsze na topie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za bardzo miłe komentarze. Ja również lubię wszystko co klasyczne i nieprzesadzone,i taki miałam zamysł przy projekcie.
    Udało się :)
    pozdrawaim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem krótko - REWELACJA.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG...chcęęęęęęęę.....tylko może inny kolor, czy da się to dla mnie zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być inny kolor :) ( wielbłąda mam na stanie ) ...

    OdpowiedzUsuń
  7. więlbłąd mile widziany...widziałabym w zestawie frędzlowaty wielbłądzi brelok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki genialny pomysł ( na torebkę dla Kasi ) już dawno mam w głowie...już nawet złota oprawa do frędzlowatego breloka czeka w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja też chcę ja też!!!! zresztą jak większość rzeczy z tej strony :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy słowa WOW WOW WOW!!!!!!!
    Kasprzyckie są zachwycone!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka. Też na początku myślałam, że prezentujesz ostatni zakup:) Wyszła rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też myślałam, że to prezentacja zakupionej torebki. A Ty uszyłaś ją sama! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń