sobota, 26 maja 2012

KarmeLova


:)
Już dawno nie byłam taka zadowolona...
Jakieś 2 lub nawet 3 tygodnie temu jak
skroiłam nową torebkę, i dopiero dzisiaj
"nadejszla wikopomna chwiła"....
Nie wiem dlaczego, ale jakoś bałam się szyć...
a że jasna eko-skóra ( i będzie widać każde potknięcie )
a że brak skóry naturalnej na wykończenia,
to wreszcie nie miałam pomysłu na uszy, ramionka czy też uchwyty torebki :)
I po raz kolejny miałam farta bo...
przechodziłam wczoraj koło mojego mini lumpka ( to mój stały punkt na mapie Bierunia )
 iiii
znalazłam za 3 złote
coś w rodzaju bluzki ze skóry,
swoją drogą nie wiem jak można coś takiego nisić
( może dlatego to ustrojstwo miało jeszcze metkę sklepową )
No rzuciłam się na to, 
czym zaskoczona była Pani Lumpeksowa :)
Po tym metafizycznym przeżyciu pomyślałam że,
teraz to już nie ma wymówki by nie uszyć KarmeLovej :)




Metalowe kółka oraz oprawa frędzla pochodzą.....
a jakże z torebki wyszperanej w lumpku.

Poniżej przedstawiam mini fotorelację z szycia....
i uwaga
to nie jest tutorial...














W razie jakichkolwiek pytań dotyczących
technolgii
walcie śmiało....


pa....







23 komentarze:

  1. Przepiękna:D
    Zamawiam taką samą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale czad! Nie mogę uwierzyć, że to to zrobione z bluzki i to własnymi rękami :D Super, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie torebka jest uszyta z eko-skory... A ze skórzanej bluzki zrobiłam tylko małe detale, czyli cienkie paski na uszach torebki oraz fredzel :)
    Dziękuję za bardzo miły komentarz....

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudna!!! Ależ uszyłaś ;)))
    I jeszcze zafrędzlowana ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Stajesz się moją idolką w kwestii toreb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za wspaniałe komentarze :)
    Dodajcie mi skrzydeł =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna!
    Usiadłam z zachwytu!
    Gdzie ja położyłam te upolowane w grzebalni skórzane spodnie... :D
    Też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. no jak nasz skórzane spodnie, to grzech ze tak leżą odłogiem.....
      Jak coś z nich uszyjesz to daj znać...
      aha i dziekuję za bardzo miły komentarz...i pozdrawiam.

      Usuń
  8. ukłony za tak wykonaną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam pytanie więc walę śmiało... Na drugim zdjęciu od dołu, na bocznym szwie widać czarny pasek. Podszywałaś czy podklejałaś te szwy czymś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Szwy rozkładane na płasko- stębnowane można wzmocnić.... ja podłożyłam w trakcie szycia taśmę bawełnianą......wydaje mi się że ścieg wtedy też lepiej wygląda :) ........Jak by co to wal śmiało jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna Ci wyszła. Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna! :)
    zostaję na stałe u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci baaardzo za miłe słowo :)
      oczywiście zapraszam częściej....

      Usuń
  13. Torebka jest idealna :) trudno nawet spotkać taką w sklepach :)) Można wiedzieć gdzie kupiłaś ekoskórę na torbeczkę ??:)

    OdpowiedzUsuń