środa, 16 maja 2012

NAPRAWDĘ MĘSKA BRANSOLETKA ...


Myślę że to już ostatni post na temat koralikowych bransoletek.
Ta dzisiejsza to pierwsza męska bransoletka jaką zrobiłam.
Zamówiona przez kibica Cracovii...
i takie barwy musiała przybrać owa TOHO-BIŻU :)
Bardzo zależało mi na tym, by uchwycić męski charakter bransoletki.
I dlatego do czerwono-białych korlików dobralam okucie i zapięcie
w kolorze starej miedzi :)
Efekt końcowy baardzo mnie zadowala,
i mam szczerą nadzieję, że spodoba się 
Zamawiającemu :)






To tyle o koralikach toho...
następne posty będą o szyciu, bo pomysłów w głowie wiele,
rozpoczętych projektów również masa...
tylko z czasem krucho !!!
pa.

3 komentarze:

  1. Prześliczna, dopiero zobaczyłam Twoją wiadomość na FB więc postaram Ci się odpowiedzieć, może podaj mi swego maila, albo gdzies go znajdę i z pewnością Ci opiszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpisałam na FB mam nadzieję że zrozumiale

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedz :) napewno sie kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń