poniedziałek, 14 maja 2012

PEŁEN PRZEPYCH :)


TOHO TOHO !!!
Może już przynudzam...???? 
Dorobiłam kilka nowych bransoletek,
i chcę się nimi pochwalić :)
Ale odrazu uspokajam....
 koraliki się pokończyły, i nie bedzie wiecej postów
na ten temat :)

a to nowe bransoletki...









haha... właśnie listonoszka przyniosła paczkę
z nowym koralikowym zamówieniem od www.kadoro.pl ;P
w związku z czym będzie jeszcze jedna,
ale tym razem męska bransoletka =D
Zobaczymy co z tego wyjdzie...
???!!!







10 komentarzy:

  1. One w tym zestawieniu "wszystkie razem" to się DOPIERO prezentują - ula la :))))) fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  2. wiemmmmm, też mi się to podobało...ale po chwili noszenia tylu bransoletek naraz ręka więdnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przynudzasz, śliczne wychodzą więc trzeba się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. mój mąż zawsze powtarza, że powinnam się chwalić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie i kolorowo :) Ciężko robi się takie bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Początki były trudne...ale teraz już ścigam z tymi drobiazgami.... Uczyłam się z internetu... Znalazłam jakiś krok po kroku, bardzo zrozumiale przedstawiony.... Jak poszperasz na www.kadoro.pl to go znajdziesz. A jak nie to daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) Pytałam tak orientacyjnie, na razie nie będę się porywała na robienie ich :) Mam masę zaczętych prac, które muszę dokończyć.
      Możesz podpowiedzieć gdzie kupujesz koraliki? Chcę kupić trochę do broszek.
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Znalazłam koraliki na stronie którą podałaś :)

      Usuń