sobota, 18 sierpnia 2012

KarmeLova 2


Całkiem nowa, odlotowa KARMELOVA ....
torebka...
uszyta na prośbę siostry mej :)
"...proszę Cię uszyj mi taką samą, jak Ty masz...
plissss...."
A że miałam jeszcze kawałek eko-skórki
i kilka skrawków tej prawdziwej,
nie pozostalo mi nic innego jak odpalić maszynę
i zrobić małe "szyju szyju "
Tym oto sposobem popełniłam drugi 
egzemplarz KarmeLovej :)













...seksowną podszewkę w panterkę :P 
postanowilam przełamać romantyczną, bawełnianą koronką :)
Wszystkie wykończenia, oraz dłuuugi "frędzel"
są z perforowanej skóry naturalnej
...
Jak już właścicielko-modelka założyla torebkę
postanowiłyśmy zrobić małą sesję na Ludziu :)
No i muszę nieskromnie przyznać że wyszło
pięknie, modnie i wygodnie...( bo fason jest niezwykle udany )
...





Jako wisienkę na torcie można potraktować szybki zabieg manicure...
pomysł Agaty, i tu zapraszam na ...  www.madehairbyagata.blogspot.com
a wykonanie moje :)



ps. "w rodzinie nic nie zginie..."

:P

pa







10 komentarzy:

  1. Co ważne to wydanie Karmelovej, ma długi pasek by było wygodniej a najważniejsze że jest MOJA <3...Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja...ta torba jest ulepszona o długi pasek...
      Niech się długo i dobrze nosi Sis... :)

      Usuń
  2. no wlazłam po raz kolejny i identycznie zachwycam się kolejną taką samą torbą... i frędzlem (!) do tego stopnia, że znowu wróciłam do posta z poprzednią. Ta torba ma moc :)))

    a jeszcze przy okazji powrotu do przeszłości, wyczaiłam że masz maszynę, jaka lubię... czyli porządną! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frędzel no najważniejszy detal tej torebki...nie wiem czemu....chyba jakoś podświadomie działa na wyobrażnie kobiety , czy coś..........:D

      a co do maszyny...to tak.... jest to monstrum do ciężkiego szycia ( potrójny transport )

      Dziękuję za mega miły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. świetna torba, taka bardzo babska i pewnie wszystko pomieści;) bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. mieści się mieści...wszystko czego dusza zapragnie :) dziękuję i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też taką chcem :) "proszę Cię uszyj mi taką samą, jak Ty masz...
    plissss..." hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że SISTU mnie odwiedziło :) hehe

      Usuń
  6. wow ! karmelowa torba jest super :)
    też bym taką chciala :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. A dziękuję Ci bardzo za miłe słowa,i napewno do Ciebie wpadne :)

    OdpowiedzUsuń