wtorek, 14 sierpnia 2012

Uszyj sobie konia / part 1

:)

Konik...
prosty do uszycia, można wykorzystać resztki tkanin,
najlepiej bawełnianych, co by się nie rozciągały....
Już kiedyś pokazywałam owe koniki...
Te dzisiejsze są uszte z kolorowej ścierki kuchennej ( z lumpeksu )
kawałków skóry naturalnej oraz starej ręcznie robionej serwetki również z lumpka...
więc nie było szkoda pociąć...


                                                                 foto krok po kroku :)















teraz trzeba to wszystko wypełnić
i ozdobić tasiemkami, koralikami, farbami....itp

zapraszam na część drugą....

pa... 












3 komentarze:

  1. fajne szyjesz koniki ... tak patrzę i myślę, że może i ja podejmę się uszycia takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnas spróbować....zobaczysz że Ci się spodoba :D

      Usuń
  2. Witam
    Biorę udział w akcji wymiany barterowej, która polega na wymianie towaru za towar bezgotówkowo.
    Ja mam mnustwo użytkowych żadkich roślin na wymiane. Tu lista
    http://mad-marliv.blogspot.com/
    Chciałabym się wymienić z Tobą na którąś z Twoich prac, jeśli jesteś zainteresowana pokaż mi, które prace chciałabyś wymienić bezgotówkowo.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda
    madmarliv@gmail.com
    --


    Myślenie proekologiczne nie jest tym co nas ogranicza, ale tym co nas motywuje do szukania rozwiązań lepszych dla nas i naszego środowiska.

    OdpowiedzUsuń