wtorek, 2 października 2012

ANGRY DRESY:)


Nareszcie przyszła ta chwila, i wyszyłam całą dzianinkę dresową.
Nagadałam się o tym, napisałam, a ciągle chęci brakowało...
Z dzianiny miało powstać cztery pary spodni, a wyszło sześć  :)
Wystarczyło ruszyć mózgownicą, połączyć tu i tam i już...
Pobawiłam się z aplikacjami -Hand Made Oczywiście :)
nie takimi z pasmanterii gotowcami...o Nie...
Były filcowe literki, były banalnie proste łatki na kolanka ( spodnie do przedszkola-wiadomo )
I jest też Angry Ptaszek :)
Również wykonany w 100% z filcu....
( mam nadzieję że wizerunek ptaka wykonany na własny, domowy użytek nie narusza praw jakichkolwiek ???)
I nie taki diabeł straszny jak go malują,bo ptaszka zrobiłam szybko i bezboleśnie...
Teraz już siedzi na dresach :)
a wygląda to tak
...









Mój Przedszkolak jest zakochany w Angry Birds,
gra wirtualnie, ma gre planszową...
a teraz ma też Złego Ptaszka na spodniach 
( bardzo mu się spodobał )

pozdrawiam
K.












1 komentarz:

  1. Cudowne, stylowe i pewnie użytkownik ma największą frajdę z ich noszenia:)

    OdpowiedzUsuń