poniedziałek, 29 października 2012

CANDY !!! ;D


http://szyjuszyju.blogspot.com/2012/10/candy-d_29.html

Witam i zapraszam do zabawy !!!!
W związku z tym , że mój blog istnieje już prawie rok
postanowiłam uczcić to wydarzenie, 
i ogłosić Candy !!!
Do wygrania jest torebka mojego autorstwa...
Casualowa, bardzo wygodna i dość duża, to to co ja lubię najbardziej 
i tymi wyznacznikami kierowałam się przy projektowaniu i torebki.
Jest uszyta z tkaniny IKEA, usztywniona kedrą.
Wykończenia ze skóry naturalnej i eko-skóry...
Wewnątrz ma jedną sporą kieszonkę.
Zmieści format A-4. 

By wziąć udział w zabawie należy....

1. zamieścić komentarz pod postem, zgłaszający chęć wzięcia udziału w zabawie.
2.Dodać moj blog do obserwowanych.
3. Zamieścić podlinkowany baner o moim Candy na swoim blogu.
( baner powinien znajdować się w widocznym miejscu- może być pasek boczny)

Zgłoszenia przyjmuję od 29.10 do 10.12.2012
a wyniki ogłoszę 11.12.2012.










zapraszam do zabawy, bo myślę że warto...

ps. i reklama :) hahaha...

87 komentarzy:

  1. och, ja bardzo, bardzo chcę! :) zapatruję się na Twoje torby już czas jakiś i wygranie takowej byłoby fantastycznym prezentem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wciągam Cię do zabawy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięęęękna ! Ma cudne kolory no i te prążki.. Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od samego początku jestem wielbicielką twoich toreb! bardzo podoba mi się jak je robisz, nie są przesadzone, jak już kiedyś powiedziałam - babskie. niniejszym się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG... coś dla mnie, torebka idealna na tę szaro-burą pogodę;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie. A co! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ustawiam się w kolejce po torebkę, bo je uwielbiam i uważam że każda się przyda, tym bardziej taka piękna! Wszystkie warunki spełnione i oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj warto warto... torebeczka jest przepiękna , cudny kształt, fantastyczne kolory - i myślę że świetnie się wpasują do mojego camelowo-czarnego płaszczyka, a przy tych rozmiarach to można nawet zmieścić mały termosik z kawą... w końcu warto coś mieć zimą na rozgrzanie ;)
    Pozdrawiam ciepło.... Kinga
    http://klamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pwenie że termos się zmieści....bułka z serem, gruba książka...i milion innych skarbów które każda kobieta mieć przy sobie musi :)
      Oczywiście zwiedzilam Twojego bloga, spodobało mi się, i będę do Ciebie wpadała częsciej...
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie ,zapisy do 11 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło Ze chętnych do zabawy przybywa...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trafiłam przypadkiem przez info o candy u Uwalniaj swoje pomysly, ale mysle ze rozgoszcze sie na dluzej:-))))) oczywiscie ustawiam sie w kolejce po ta cudowna torebke:-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, też bym chciała tą fajna torbę :) może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mam kłopot, nie chce mi się baner wstawić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://szyjuszyju.blogspot.com/2012/10/candy-d_29.html
      a wszystko dobrze robisz ???

      Usuń
    2. mi się Twój blog nie wyświetla....nie wiem czemu ?!

      Usuń
  13. Piękna torba bardzo mi się podoba i w moich ulubionych kolorach:)więc z przyjemnością się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam...i dziękuję za bardzo miłe słowa... :)

      Usuń
  14. i ja ustawiam się w tym długim ogonku, z nieukrywaną nadzieją na szczęśliwy los, bo torba jest fantastyczna - duża, prosta - czyli taka jakie lubię najbardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować... :) Dziękuję za miłe słowa i za obecność w candy :)

      Usuń
  15. torba rewelacja koniecznie się po nią zapisuję i liczę,że wygram(marzenia się spełniają;-)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniają się ,pewnie :) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  16. Świetna torba! Chętnie zarzucę na ramię to cacuszko:)) Staję w kolejce oczywiście!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się z Twojej obecności w candy.... Pozdrawiam również :)

      Usuń
  17. o rany! jest cuuudoowna! zgłaszam się po nią bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuuję...bardzo mi miło, i witam w konkursiwie :)

      Usuń
  18. Piękna torebeczka:) w imieniu mojego ramienia zgłaszam kandydaturę;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie i Twoje ramię :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Super torba- bardzo chcę!!
    ilonkak@wp.pl

    obserwuje jako: Ilona K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i Ja :)
    Zapraszam też do siebie po candy :)
    decustyle.blogspot.com ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że chętnych do zabawy przybywa :) Witam i pozdrawiam :)

      Usuń
  21. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I am follower
    I post in my sidebar
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmm.. co za cudo :D z ogromną przyjemnością zapisuję się do grona chętnych ;) zapraszam również do siebie na candy.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam i bardzo mi miło. Pozdrawiam Cie Doroto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiolety? Poproszę:)
    Bardzo mi się podoba te ciemna wypustka, nadaje ładny kształt całości.
    Jestem chyba pierwszy raz u Ciebie, idę pozwiedzać:)
    Podlinkowuję co trzeba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę miłego zwiedzania....i dziękuję za miłe słowo....zapraszam częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja również chciała bym zgłosić swoją kandydaturę.;):D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i ja po tak piękną torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajowa torba!
    Zgłaszam się!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kolory, zapisuję się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka fantastyczna! Zapisuję się oczywiście, bo pomieściłaby wszystkie moje "szpargały" ;D Zostaję i oglądam resztę przepięknych rzeczy, które tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba napewno pomieści masę szpargałów... Witam w zabawie :)

      Usuń
  32. Jak najbardziej zgłaszam swoją kandydaturę - a nóż widelec się uda. A jak nie to i tak się pewnie do Ciebie uśmiechnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dołączyłaś do zabawy, trzeba próbować :)
      A jeśli się nie uda to jak najbardziej możesz się do mnie uśmiechnąć.
      Zresztą mam w tej chwili "na stanie" dwie czarne torebki jakby co :)

      Usuń
  33. Torebka jest super, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Красивая сумка!
    http://veh07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie obszerne torbiszcza! Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.bloogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się z przyjemnością :)

    warunki wypełnione
    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna i praktyczna :) żal by było nie spróbować. Zapisuję się do zabawy i pozdrawiam!

    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie poszukuję pilnie nowej torebki :) A tu taka okazja :) A nuż się uda :) Zapisuję się więc i z przyjemnością pozostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Banerek na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę szczęścia w konkursie :)

      Usuń
  40. Tyle dziewczyn się zgłosiło to i ja spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się z Twojej obecności.... :)
      yczę powodzenia :)

      Usuń
  41. Trafiłam do Ciebie przypadkiem szukając blogów o szyciu. Piękna torba jest do wygrania , wspaniale szyjesz, zagoszczę u Ciebie na dłużej. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się zgłaszam, przepiękna torba, grzech się nie skusić ;)
    banerek na: http://babska-torebka.blogspot.com/
    Zapraszam Cie również na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć....Dziękuję za miłe słowa.... Pozdrawiam :)

      Usuń
  43. I really like, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam z przypadku, a z przyjemnością zostanę na dłuuużej:)
    Cudowny prezent przygotowałaś, więc nie sposób nie wziąć udziału w Twoim candy, więc niniejszym się zapisuję z taką cichutką nadzieją na uśmiech losu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię na moim blogu....i cieszę się żę tobebka się podoba....Pozdrawiam :)

      Usuń
  45. Świetna torebka! Warunki spełnione, więc z przyjemnością się zapisuję i serdecznie zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  46. http://free-dom-777.blogspot.com/ - повторно добавляю.

    OdpowiedzUsuń