wtorek, 9 października 2012

DŻINSOWA KOSZULA !

Dżinsowa koszula to kolejna przeróbka " Recyklingowa "
Męska koszula w rozmiarze M zakupiona w lumpku oczywiście
za 3 zł ( z przeceny )
pierwotnie miała zostać, przeistoczyć się w poszewkę na poduszkę....
Lecz kiedy przeanalizowałam jej bardzo prosty fason,
pomyślałam że To może wyjść...
I tak stałam się posiaczaczką- wydaje mi się modnej i wygodnej koszuli.
Niestety kieszonki z przudu już nie pozwalały na zaszewki pod biustem, czy jakiekolwiek taliowanie...
bo byłoby bardziej kobieco ?!
Ale nie przejmuję się tym...
Współczesna moda jest bardzo unisex !!!
A że jutro wybieram się na szmaciane zakupy do Bielska,
i wkońcu ( a podejść było wiele ) kupię elastyczną eko-skóre i uszyję sobie
mega sexi czarne spodnie "rurki"
Do owej koszuli właśnie, ciekawe czy mój zamysł się sprawdzi w realu...
no zobaczymy...






Jak widać na zdjęciach...rękawki podwijałam ręcznie,
 bardzo lubie taki efekt Hand Made,
tym bardziej że wyciełam listwę nad kieszonkami, zostawiając postrzępiony brzeg...
bo prawdę mówiąc nie potrafiłam tego zrobić inaczej...
a że dżins może być postrzępiony pozostawiłam to tak jak jest i już....

jestem ciekawa waszych opinii, również tych krytycznych,
więc czekam na komentarze....
całuski :*






6 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć zdjęcia na sylwetce, ale efekt widać fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcia na sylwetce zrobię jak już będę miała sexi spodnie do kompletnej stylizacji : P

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula bardzo fajna i myślę, że do tych obcisłych spodni będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak świetne zakupy w Lumpexie:)
    zapraszam do mnie www.wczesniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mysle :) i oczywiscie skorzystałam z zaproszenia i dowiedziałam Twojego bloga pozdrawiam :)

      Usuń