sobota, 20 października 2012

KARMELOVA 3


Czy fajna KarmeLova ?
To wprawdzie już trzecia, no niby taka sama jak poprzednie....
ale, ta jest lekko podrasowana...
A mianowicie jest sztywniejsza, ma wspaniałą podszewkę ( wnętrze )
oraz, nowość....nóżki :)
Torebka jest uszyta z ciemno karmelowej eko-skóry, a wszystkie wykończenia 
oraz okazały frędzel to już skóra naturalna :)
Mam nadzieję że osoba która ją zamówiła będzie zadowolona...
Teraz muszę opracować nowy model torby, już nawet coś mi po głowie chodzi...
A jak wyjdzie mi z tego myślenia coś ciekawego to
się pochwalę....
Jak narazie trzeba dokończyć rozgrzebane rzeczy...tj płaszcz, i jeszcze jedna Karmelova...







Ps.... chciałam sobie uszyć czarne spodnie z eko-skóry,
pojechałam nawet po materiał....wyprzedał sie....potem miałam go zamówić przez internet....
Ale już nie muszę tego robić....bo moja siostra kupiła takie gacie w lumpku, i podarowała mi je....
Dzięks Młoda...

pa...




















6 komentarzy:

  1. kolejna piękna torba, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta torba! :) czy szyjesz na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję....szyję na zamówienie :)
      Mój mail krkr83@wp.pl

      Usuń
  3. piękna torba :)dawno nie widziałam takiego cudeńka! super
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuję bardzo,miło słyszeć takie słowa. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń