wtorek, 23 października 2012

Kolejna Taka Sama Torba KarmeLova ( 4 ) :]


Wiem, wiem że jestem nudna z tymi torebkami...ale co poradzę.
Uszyłam więc pokazuję...
Ten egzemplarz różni się od poprzednich tylko wnętrzem...
ale za to pięknym wzorzystym wnętrzem !
I niestety zdjęcia robię póki co telefonem, co znacznie wpływa na ich jakość....
Ale nie będę już się zagłębiać w szczegóły, i narzekać....
kilka efektów i jest ok !





Ps. marzę o Candy na moim blogu....już nawet poczyniłam pewne 
kroki w tym kierunku, mam nadzieję że już niedługo będzie można
wziąć udział i wygrać Coś fajnego ! :)

Pozdrawiam Was....







8 komentarzy:

  1. jak dla mnie mozesz być monotematyczna,bo twoje torby sa sliczne i nie jedna ze sklepu powinna się zawstydzić przy twoich "torbach pannach" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo. Miło słyszeć że moje torby się podobają.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torba!!
    Mnie zawsze toreb za mało;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze maszynę musisz mieć niesamowitą że przeszyje ci taki materiał moja przy grubszych tkaninach ledwo zipie :D zdradź proszę gdzie w Bielsku jest kaletniczy sklep. Jak udaje mi się coś przy oszczędzić jadę do Bielska i szaleję - tam to są dopiero sklepy z materiałami bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebki szyję na maszynie z potrójnym transportem ( to jest maszyna kaletnicza ) ...i mogę powiedzieć że ona przeszyje wszystko :)
      A jeśli chodzi o sklep kaletniczy to niestety nie wiem jaka to ulica....wiem tylko tyle że od Pasmaszu ( sklep na 11 listopada ) idę do Bonotexu, jesli nie mylę nazwy ?! i po drodze mijam sklep kaletniczy...taki malutki, można go przeoczyć....
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No nie wierzę! Taka piękna torba, samodzielnie uszyta :-) Naprawdę jestem pod wrażeniem, jest cudna, dopracowana, i ten kolor... Gratuluję i podziwiam!
    Tak poza tym, moją ulubioną metodą szycia również jest "na oko" i przerabianie ubrań z ciuchlandów :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci baaardzo za takie miłe słowa...Pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej.... :)

    OdpowiedzUsuń