poniedziałek, 19 listopada 2012

Big Black Bag !!!


Są dwie kolejne torebki, uszyte według znanego już Wam projektu. 
Zmienił się tylko kolor, z "karmelovego" na Czarny.
Różnią się między sobą owe "Czarnulki"
małymi detalami, takimi jak- rodzaj skóry naturalnej zastosowanej na wykończenia,
oraz kolorami i deseniami podszewki bawełnianej.
Aha jedna jest doposażona w dodatkowe długie ramię.
Torebki są wygodne i pojemne...
i Ładne :)














Torebki można kupić na allegro póki co.... :)



Pozdrawiam :)







8 komentarzy:

  1. O łał, wielkie łał! :-) Chyba robi się ze mnie ich wielka fanka :-) i gdybym właśnie nie miała świeżo zakupionej torby, któraś z tych już byłaby moja. Tylko nie wiem która, bo obie takie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ogromnie :)
    I miło mi że mam Fanke moich torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna te Twoje torebki! Naprawdę zachwycił mnie Twój blog, przejrzałam cały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slicznie dziękuję za miłe słowo o torebkach, i za poświęcenie czasu by przejrzeć blog....pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

      Usuń
  4. Bardzo profesjonalnie wykończone szycie, te ćwieki są niczym wisienka na torcie!
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję i pozdrawiam : D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam częsciej....pozdrawiam :)

      Usuń