poniedziałek, 5 listopada 2012

DIY- metamorfoza dużego swetra !!!


SzyjuSzyju lubi przerabiać....
Choć kiedyś wolałam uszyć coś od podstaw, z kawałka materiału..
to muszę teraz stwierdzić że to się zmieniło...
Mam ogromną satysfakcję gdy uda mi się zrobić jakąś fajną rzecz
" z niczego"
Tak więc odwiedzając sklepy z używaną odzeżą ( że nazwę to po polskiemu )
  pierwsze kroki kieruję do grzebalni "na wagę"
czy na przecenę....
Brzmi dobitnie ... ale taka prawda ?!
I tak było tym razem.
Znalazłam na przecenie lumpkowej fajny sweter za ( 17 zł...na 11 zł ).
Rozmiar angielskie 20.
Spodobał mi się kolor, guziki z tyłu...i gatunek dość fajny....
Ale że noszę 34.... to "trza" było coś z tym fantem zrobić...
i tak powstało nowe DIY...









myślę że wszystko jest jasno przedstawione na zdjęciach.... ?!





...sweter nosi się dobrze :)

ps..... przypominam i zapraszam na moje Candy...
myśle że" gra warta świeczki" 









20 komentarzy:

  1. Mi też się podoba :) Super pomysł z tymi serduszkami, dodały charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że serduszka są fajne...napweno rozweseliły sweter....
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajnie Ci to wyszło :)
    Ja swetry ostatnio tnę na kawałki - rękawy na getry, golfy na opaski, "korpusy" na kominy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować Twoją technikę recyklingu swetra !!!! Podoba mi się taka idea...3 z 1....
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie przeróbki! Sweterek super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam...Dziekuję i Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Sama mam w szafie kilka "luźnych" swetrów po mamie np. których nie pozwoliłam jej wyrzucić więc muszę zrobić przegląd w szafie i coś pokombinować.
    Pozdrawiam i zapraszam na http://lafami1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbowac, tym bardziej na starym swetrze.... a nóż widelec wyjdzie coś fajnego na zimowe chłody... Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. słodkie te łatki w kształcie serduszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeeeeeeeeejuu ! Słodkisłodkisłodki :) Aż nie chce się wierzyć , że przerobiłaś go na to Cudo <3

    + zapraszam do mnie : http://cosmojego-donotchangeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaa dziękuję, dziękuje bardzo..... :D

    OdpowiedzUsuń