wtorek, 27 listopada 2012

MIŚ kawa z mlekiem, kwiatkami i odrobiną różu :)


Jakiś smutny dzisiaj dzień, i nastrój taki nostalgiczny...
Wczoraj, czyli 26 listopada stuknęło mi 29 lat,
ostatnie 20...ileś....
Wiem że to nie jest dużo, ale jakoś uświadomiłam sobie że 30-tka zobowiązuje,
i spoważnieć trzeba będzie :)
A całkiem niedawno miałam 18-ście....
Czas mija bezpowrotnie i bardzo szybko,
co widać najlepiej na naszych dzieciach.
One rosną a my się starzejemy :|
A wracając do tematu, przedstawiam miśka drugiego.
Uszyłam go na prośbę mojego synka :)
Szycie misia to taka dłubanina właściwie, i precyzyjna robota, więc trzeba się
uzbroić w cierpliwość.
Mam w planie szyć kolejne miśki, ale to już machnę taśmowo...
czyli poszyję na raz więcej elementów misiowych.
A potem pod kocykiem,wieczorową porą i ze szklanką meliski 
 będę je wypychać, zszywać i wykańczać powolutku.
Miś jest piękny, i nadaje się na prezent pod choinkę...
więc.....igła w dłoń :)



...nie mogłam się powstrzymać i przyszyłam do misia metkę :)




Jak wam się podoba ???


Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają :)

ps. przypominam i zapraszam na candy u mnie


:)









38 komentarzy:

  1. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawda! My się nie starzejemy! To te dzieci jakoś dziwnie rosną ;-) A misiu piękny, z charakterem w brewkach bym powiedziała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszyłaś mnie trochę z tym nie-starzeniem :)
      A charakterek w brewkach to był zamierzony efekt, i cieszę się że mi wyszło skoro można to zauważyć :) Dziękuję....

      Usuń
  3. Jaki ten misiu jest fajny... taki inny niż najczęściej spotykane na innych blogach... Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bardzo się cieszę że czymś mój miś się wyróżnia :)
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam Cię Zakręcona Kurko :D

      Usuń
  4. No to przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo zdrówka, milion powodów do uśmiechu i udanych poczynań krawieckich! Miś cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia !
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. http://satisfy-my-soul-blog.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skorzystałam z zaproszenia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. jej!! rozczulił mnie ten misio...Ma słodkie uszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak czas leci nieubłaganie ;) Co do miska, mnie się podoba bardzo :D do tego wykonany z materiału o pięknym wzorze :D To co To wszystkiego naj z okazji 18-stych urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu miśka i swoim za życzenia na 18-nastkę :D
      Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  8. Miś jest rewelacyjny! Przed wakacjami sama próbowałam uszyć jednego dla mojego chrześniaka, ale niestety chyba nie jestem na tyle cierpliwa i nic z tego nie wyszło. Ale obiecałam sobie, że na gwiazdkę, choćby się paliło i waliło, to powstanie taki miś! ;-) Twój jest bardzo precyzyjny, no i zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slicznie dziękuję, a szczególnie za to że pochwaliłaś zdjęcia...staralam się bardzo :)
      Pozdrawiam Cię i życzę wytrwałości przy szyciu miSka :)

      Usuń
  9. Miś pozuje jak prawdziwy model;D Jest przepiękny! Jeszcze nigdy nie widziałam tak cudnego i oryginalnego misia.Kwiatuszki na nim mnie urzekły.;)
    Aa i jeszcze chciałam Ci złożyć lekko spóźnione ale szczere życzenia. Przede wszystkim zdrowia i wytrwałości!;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo bardzo bardzo :) za misia!!!
      I za życzenia oczywiście też :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Miś wygląda bardzo profesjonalnie i z mateką jak Steiff:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U co za zaszczytne porównanie ze Steiff-em !
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Oj tam 29 :) 39 to jest dopiero trauma ;)
    Miś jest bardzo, bardzo! Pyszczek ma taki jakiś, jakbym go znała od dzieciństwa. Bardzo znajomy i przyjacielski miś! brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Że 29 to niewiele, ale jakoś przyzwyczaić się nie mogę :)
      Dziękuję Ci bardzo za te słowa : D

      Usuń
  12. Trauma to 40 ,a dopiero co osiemnaście kończyłam. Misiu jest tak śliczny , że aż by się go chciało pościskać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo :)
      I pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  13. Miś przesłodki:) Tak patrzę na jego pyszczek i napatrzeć się nie mogę:D 29 to młody wiek, a każdy ma tyle lat na ile się czuje więc pewnie masz 18:D Składam spóźnione życzenia: pogody ducha, weny twórczej i mnóstwa energii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa odnośnie misia.
      Za życzenia piękne też dziekuje, i życzę miłego zwiedzania bloga !
      Zapraszam częściej i pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Pisałam komentarz,ale chyba wcześniejszy nie dotarł ;) bardzo interesująco tu u Ciebie tworzysz piękne rzeczy podoba mi się i z chęcią poobserwuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Ciesze się że rzeczy które robię sie podobają.
      Zapraszam częściej i również pozrdawiam :)

      Usuń
  15. Misiek jest naprawdę śliczny - aż się chce mieć takiego samego na zimowe długie wieczory do przytulenia.

    Co do urodzin pomyśl sobie, że niektóre byłe koleżanki z klasy już za miesiąc świętować będą swoją trzydziestkę. A fu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No " koleżanko z klasy " - nie pomyślałam o tym naszym wieku
    w ten sposób. Niby rocznik ten sam, a prawie rok różnicy.
    Póki co masz 29- i żyj tą chwilą :)
    Dziękuję za pocieszenie i miłe słowa odnośnie miśka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znalazłam maila, dlatego piszę tutaj.
    Jeśli chcesz, mogę umieścić notkę o Twoim Konkursie u siebie na blogu.

    Zapraszam bezpośrednio do formularza zgłoszeniowego:
    http://my-candys.blogspot.com/p/dodaj-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny miś :) Pozdrawiam pięknie! :*


    ___________________
    www.wnetrzazewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Miś bardzo ładny.. Twój własny projekt , czy skądś zaczerpnięty? - jeśli tak to proszę o link :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wzór na misia znalazłam na http://www.craftladies.pl/

    OdpowiedzUsuń