czwartek, 15 listopada 2012

MIŚ-Miśkowaty :)


..... Najnowsza produkcja, najświeższa bułeczka......
W prawdzie jeszcze nie ukończona-y , ale nie mogłam się doczekać i już musiałam 
go pokazać  :)
Jest uroczy.... naprawdę uroczy ...
Myślę że powstanie jeszcze kilka takich Miśków....
Oczywiście przedstawie misia w formie " wykończonej "

Pozdrawiam wszystkich "Podglądaczy" mojego bloga....
 grono takowych rośnie , co bardzo mnie cieszy :)
I za co chcę Wam podziękować.....

Ps. zapraszam na moje Candy 

http://szyjuszyju.blogspot.com/2012/10/candy-d_29.html



:D

10 komentarzy:

  1. Dzis misiek jest w rozsypce, ale już pewnie niedługo weźmie się do kupy i pokaże nam się w pełnej krasie :D Skoro w już rozsypce wygląda uroczo to co to będzie jak się poskłada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozszywa się do kupy i zrobimy mu małą sesię zdjęciową...Prawdziwym aparatem, a nie telefonem jak teraz.... Będzie git i hit..... Pozdrawiam....

      Usuń
  2. ależ uroczy malec się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny - tylko na razie jak tu się do niego przytulić, skoro kuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już za chwilę nie będzie kuł...i będzie go ożna tulić i tulić........ Dziękuję :)

      Usuń
  4. Śliczny ten misio ^^ jak montujesz mu główkę i łapki, można zobaczyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. główkę przyszyję normalnie do tłowia.... a nóżki i łapki też przyszyję blokując guziczkami, i grubą nicią..... Jak będzie gotowy to go pokaże i udostępnię stronę z oryginalnym tutorialem..... Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń