piątek, 30 listopada 2012

Świąteczne wianki :)

 

Przedwcześnie, niczym hipermarket nastrajam się świątecznie.....
 :} 
Nie nie, to nie w moim stylu !
Nie lubię " świętować " miesiąc przed, lub jeszcze wcześniej...
bo na przykład świąteczny katalog IKEA dotarł 
do mnie już jakieś dwa tygodnie temu !?
A wianki zrobiłam dla kogoś, bo na swoje mam jeszcze czas,
i na pewno zdążę :)
Gotowe wianki z sianka kupiłam w kwiaciarni,
całą resztę przykleiłam gorącym klejem :)


...myślę że powstała całkiem fajna, i utrzymana w klimacie ozdoba !???


to tyle :)
trzymajcie się ciepło i nie dajcie się zwariować :)
pa...






13 komentarzy:

  1. Super, ja też właśnie takie kupiłam kilka dni temu i muszę się za nie zabrać :)
    Mnie też przeraża to przedświąteczne szaleństwo, największy szok przeżyłam w Anglii kilka lat temu, gdzie już na początku października po marketach snuły się mikołaje, aniołki i inna zwierzyna...
    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwariować można, żeby sprostać modelowi świąt, który kreują media, markety i inne internety- to raz że fortuna by się przydała, dwa doba musiała by mieć 30 h. Chyba nie o to w tym wszystkim chodzi.
      Dlatego tak się cieszę że coraz więcej ludzi docenia handmadowe wyroby, bo niskim nakładem można zrobić coś niepowtarzalnego !
      Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wianki piękne:) Niby świąteczne, ale jak dla mnie nadawały by się na ozdobę cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wianek bez szydełkowych aniołków napewno nadawałby się na cały rok :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Wianek śliczny i tak jak mówisz utrzymany w klimacie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie..... teraz muszę się postarać by moje wianki wyszły równie pięknie.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Fajna! Muszę coś takiego też stworzyć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To pochwal się jak już zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, wyszło klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie:))) Wykorzystam pomysł, u mnie sianka dużo,a nowa dekoracja wskazana:))) dziękuję za inspiracje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, cieszę się że kogoś zainspirowałam......
      A jak Sianka masz pod dostatkiem to nic tylko tworzyć, tworzyć i tworzyć :)
      Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
    2. Na razie nadal podziwiam Twoje jeszcze nie doszłam do sianka...

      Usuń