wtorek, 11 grudnia 2012

AND THE WINNER IS.......... czyli wynik Candy !!!


11 grudzień....to wlaśnie dziś finał mojego pierwszego Candy !
Można powiedzieć, że w ten sposób chciałam uczcić pierwszy rok istnienia SzyjuSzyju-bloga.... :) który cieszy się coraz to większą popularnością i wyświetleniami ( na całym świecie )...
23545 odsłony-super !!!
Jak wszysktim uczestniczkom wiadomo do wygrania była  torebka, zaprojektowana, skrojona i uszyta przeze mnie :)
Z tkaniny Ikea, skóry naturalnej, eko-skóry, sztruksu..... sporo tu tego, ale zamierzony ekekt osiągnęłam.
Bardzo się cieszę zainteresowaniem jakie miało Candy, a co za tym idzie chcę podziękować wszystkim uczestniczkom konkursu :)
To wspaniałe, że tyle Was tu u mnie zawitało :)

Udział wzięły....

1.Ashrit
2.Esquilo
3.Katya
4.madehair
5.Chuda
6.UareFab
7.Klamaja
8.Uwalniaj swoje pomysły
9.esophie
10.Martha
11.Kreatywna Gonia
12.Thimblelady
13.Aneta
14.ToTylkoJa
15.Justek
16.Goch-a
17.Ilona K
18.Zuza
19.bcmonika
20.lapappilon
21.DoroteaArt
22.Sakurako
23.Fraglesik
24.Calla
25.Aga Lewtak
26.MadeleineHandMade
27.Miss-kerly
28.agnes-adv
29.raeszka
30.reh07
31.ROMA
32.KoralinaArt
33.Kwietniowa
34.anza
35.Trojanda
36.Kasia
37.Anko
38.Nimva
39.inga
40.madelinka
41.Joanna K
42.Free-dom
43.JoannneDevian

Zatrudniłam do losowania mojego synka,  wyglądało to tak....
Kula-maszyna losująca...





iiiii.......jest zwyciężczyni..... :)



Mam nadzieję że torebka będzie się dobrze nosić :)
Katya proszę Cię o adres do wysyłki.
Mój mail to krkr83@wp.pl

Serdecznie Ci gratuluję i czekam na info....

całuski :*







24 komentarze:

  1. Ech, coś ostatnio nie mam szczęścia do Candy :) ale serdecznie gratuluję Katya wygranej :) bo torebka cudnie wygląda! a tobie gratuluję tej liczby odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do Twojej liczby odsłon mi jeszcze wiele brakuję, ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. ojaaaa miałam już iść spać i przed wyłączeniem kompa weszłam tu tylko dla zasady żeby sprawdzić co tam i komu w razie czego pogratulować a tu takie zdziwko!:D bardzo się cieszę, zaraz wysyłam maila! masz wspaniałego syna!:) buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heja.......Synus już śpi- na szczęście...ale jutro rano powiem mu ,że jest wspaniały :)
      I jeszcze raz gratuluję :)
      Jutro wyśle torebkę do Ciebie :)
      Dobranoc.....

      Usuń
    2. Wielka szkoda, że mi się nie udało... gratuluję Zwyciężczyni - masz niemałe szczęście, taką torebkę zgarnąć... ;) a Organizatorce dziękuję za miłą zabawę (ech, kusiła ta Twoja torebka...)

      Usuń
    3. Ja też dziękuję za zainteresowanie i uczestnictwo w miom Candy....
      Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  3. Gratulacje, teraz tylko z zazdrością będę czekała na jakiś post z torebką- wygraną w roli głównej, Gratulacje dla KATYA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) a teraz czekam pokazy nowych uszytków :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może już niedługo będą futrzane uszytki na blogu, także zapraszam w odwiedzinki.
      Dziękuję za uczestnictwo w candy i pozdrawiam Cię !

      Usuń
  5. Gratulacje dla zwyciezczyni ;)A tobie dziękuję za super zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziękuję za Twoją obecność w konkursie! Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, torba jest wspaniała więc gratuluję wygranej. Zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję Tobia za ubział w mojej zabawie :)
      Pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  8. dziękuję za miłą zabawę
    moje gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni, oj zazdroszczę, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój udział w candy.
      Zapraszam częściej na bloga i pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  9. Jeeeju , żałuje , że nie wzięłam udziału :(

    Gratuluje tak wspaniałej torebeczki :*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Serdecznie Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, a tym samym gratuluję szczęściarze:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No i spóźniłam się!! A szkoda, bo torba jest śliczna, no cóż- twojego bloga wrzucam do obserwowanych, żebym już nic więcej nie przeoczyła:)

    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń