sobota, 15 grudnia 2012

Christmas Tree :)


"Stała pod śniegiem panna zielona 
Nikt prócz zająca nie kochał jej 
Nadeszły święta i przyszła do nas 
Pachnący gościu,prosimy wejdź! ".....

U mnie w domu już pachnie cudownie-przwdziwą choinką...
A w zasadzie stroikiem, który wspaniale imituje choinkę,
Bo tak naprawdę nią nie jest...
Bardzo łatwo ją zrobić :)
Mnie zajęło to może z pół godzinki.
Do wykonania " Panny Zielonej"
potrzebne są....
- gałązki jodłowe
-długi, mocny patyk
-wysoka, wąska donica
-kamienie
-gazety
-zielony drut ogrodniczy
-ozdoby, wstążki

Gałązki  przycinamy na krótkie kawałki, i tak przygotowane mocujemy mniej więcej od połowy kija, kierując się ku górze...
za pomocą druta....
Staramy się zacząć od większych gałązek, tak by choinka przybierała odpowiedni kształt, i zwężała się do czubka.
Gdy choinka już jest gotowa, należy ją wstawić do donicy.
Moja doniczka była różowa, więc naciągnęłam na nią 
rękaw od starego swetra.
Na dno doniczki upchnęłam mocno kuli gazet, i wcisnęłam między nie kij ( choinkę )
I resztę wolnego miejsca, aż po same brzegi wypełniłam sporymi kamieniami.
Ważne by dobrze obciążyć doniczkę, bo choinka jest wysoka
i musi stać stabilnie.
Reszta to już inwencja twórcza, i można poszaleć wedle uznania
i gustu...
Ja postanowiłam, że moja choinka będzie prosta i skromna.
Jej jedyną ozdobą jest ceramiczna głowa łosia, zakupiona w kwiaciarni...
no są jeszcze dwie kokardki....




zachęcam i polecam....bo choineczka jest bardzo efektowna, 
i nie zajmuje wiele miejsca.
Więc może spokojnie stać nawet na niewielkim stole....
Buziaki :*


15 komentarzy:

  1. jak zobaczyłam fotki pomyślałam że sztuczna;p noo ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztuczna? czyli nie osiągnęłam zamierzonego efektu :|

      Usuń
  2. No co ty!!! Jest poprostu tak ideala że aż trudno uwierzyć że prawdziwa, jesteś chirurgiem plastycznym dla choinek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że chirurg plastyczny ( nawet ten od choinek ) nie ma takich zniszczonych dłoni jak ja :}
      Ale mimo wszystko dzięks stara :)

      Usuń
  3. Genialny pomysł:) No rewelacja! I taka skromna, bo ten Łoś robi całą robotę! No nazachwycać się nie mogę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci...też myśle że łoś ma to coś :)

      Usuń
  4. ja dziś także bawiłam się ze świerkowymi gałązkami, niesamowity zapach, mogę tak stać i niuchać w nieskończoność :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też pachnie niesamowicie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Choinka jest zachwycająca, ale może dziwna jakaś jestem, bo najbardziej mnie urzekły kamienie w doniczce i rękaw od swetra- jakoś tak idealnie się komponują:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha....kamienie z Bałtyku....z mojej ukochanej dziewiczej i sekretnej plaży :) i najlepiej wyglądają w wodzie.....ale tak na sucho też mają swój urok....
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. super pomysł, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście fajne rozwiązanie :) Zapamiętam na przyszłość ;)

    ________________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń