środa, 5 grudnia 2012

Czuję klimat....

 

Przyszła i na mnie pora....
Klimat przedświąteczny pochłania mnie powoli....
W "eremefie" już na całego, jeden za drugim- hit świąteczny wybrzmiewa....
Reklamy, maile, gazetki marketowe....
Wielkimi literami przypominają że święta już za pasem...
i portfele na stół !!!
Jeszcze tylko Kevin-a brakuje :P
No cóż jak co roku, trzeba sprostać i nie dać się zwariować !
Dziś dałam się ponieść i zrobiłam dwa kolejne wianki :)





i jeszcze tylko tego nie słyszałam, więc puszczę sobie.....



Całuski ...... :*

ps. jutro mija rok istnienia bloga,
szybko minęło :)





19 komentarzy:

  1. Piękne,
    coraz bliżej święta....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne! Jutro mija rok - no to piękne! Życzę kolejnych wielu lat blogowania i milion pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, i mam nadzieję że pomysłów przybędzie..... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, Last Christmas i Kevin to jest już część świątecznej tradycji:D

    Bardzo ładne wianki:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha...też tak myślę ....dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat:) Wianki piękne, urzekające te serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka...jedyna uszyta rzecz, co by nie było :)
      Pozdrawiam :) i dziekuję oczywiście :)

      Usuń
  6. Wszystko,co nam pokazujesz jest śliczne,ładnie zaprezentowane....super. Z okazji "urodzin" wszystkiego najlepszego, kolejnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Rozalio za bardzo miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Last Christmas też sobie wciąż odtwarzam :-) Gratulacje rocznicy i życzenia kolejnych :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ślicznie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie... Nigdy mi nie wychodzą takie gustowne ozdoby, chociaż przecież jakieś talenty manualne mam ;) Gratulacje!

    Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj....dziekuje Ci za bardzo mile slowa. Musisz wiedzieć że nie za każdym razem wychodzi mi coś ładnego..... tych mniej " gustownych" rzeczy poprostu nie pokazuję na blogu :P
      Mam nadzieje ze wiesz o co chodzi...
      Musze wpaść do Ciebie na bloga i sprawdzić czy mOwisz prawde :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin ;)
    Ja dzisiaj też świętuję, jednak nie blogowe, a swoje własne :)
    Śliczny wianuszek :)
    Poza tym, zapraszam serdecznie do mnie na konkurs:
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/12/konkurs.html
    Apetyczna nagroda! Z resztą - zobacz sama :) Dokładniej rzecz ujmując, nagrody są dwie, a więc dwa razy większe szanse na wygraną :) Będzie mi ogromnie miło, jeśli weźmiesz udział :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia....
    Też życzę wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta !
    Postaram się skorzystać z zaproszenia :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianuszek prześliczny:) i Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Zobaczyłam clip Wham i od razu mi się przypomniało jak moja córka mówi ,że dopóki tej piosenki nie słyszy tzn ,że nie ma jeszcze świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też tak mam Ta piosenka....pozdrawiam i dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń