środa, 26 grudnia 2012

Moja cudowna wygrana !


Oto arbuzowy talerz od Dekornii.....
Szczęście się do mnie uśmiechnęło o wygrałam candy u
Oprócz talerza można było wygrać jeszcze piękne magnesy na lodówkę.
Nie mogłam uwierzyć w swoją wygraną, byłam baardzo zaskoczona,
bardzo mile zaskoczona :)
Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko, bo już
 w wigilijny poniedziałek.
O ósmej  rano listonoszka przytargała pod moje drzwi okazałe pudło, a w nim
starannie zapakowany cudowny talerz....
A to piękny prezent pod choinkę sobie wygrałam prawda ???

pozdrawiam :)





8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że tak szybko doszedł :) Nie spodziewałam się, że tuż przed świętami wszystko pójdzie tak sprawnie! Ale to bardzo dobrze :) Niech arbuz służy Ci jak najdłużej! Mam nadzieję, że na żywo okazał się jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach :)
    Pozdrawiam gorąco i serdecznie! ;)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdziwiłam się że talerz tak szybko doszedł.... jest wspaniały......a że w kolorach świątecznych to oczywiście zdobi mój stół, a na nim leżą pierniczki......
      Pozdrawiam Cie Magdaleno :)

      Usuń
  2. ależ piękny:)
    Aż żal na nim jeść, czy choćby coś kłaść- nic tylko postawić i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie leży na stole....ale mam w planie zrobić półko-witrynkę na kuchenną ścianę....a w niej postawić Arbuz-a.....i jeszcze kilka innych zasługujących na to miejsce rzeczy....
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super! talerz jest tak smakowity że chętnie bym go zjadła :)

    OdpowiedzUsuń