czwartek, 3 stycznia 2013

Anioł dla Sis...


Witam wszystkich po raz pierwszy w nowym roku...
Życzę wszystkim by ten rok był owocny w nowe dzieła, i nie mam tu na myśli tylko
tematu szycia, ale każdej innej dziedziny życia...
By nasze plany i marzenia realizowały się pomyślnie...
i by ta 13-ka była szczęśliwą cyfrą. 
Ostatnimi czasy opuściłam się znacznie w szyciu ubrań...
jakoś czasu ciągle mało, ale to się zmieni....
bo postanowiłam sobie że w tym roku zadbam o siebie i wystroję się troszeczkę ;)
Myślę że mi się należy-a co !!!
A wracając do tematu posta, pragnę przedstawić nowego
misia, w wersji XXL....
( bo znacznie powiększyłam formę )
Nazwałam go przekornie "Angelo"....
Miś był prezentem urodzinowym dla mojej siostry....
I już pewnie zasiadł sobie wygodnie na toaletce w sypialni "młodej"



A moje obawy o to że miś wyjdzie zbyt pstrokaty, szybko okazały się bezpodstawne...
Efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył...pozytywnie.... :)


Aha i jeszcze jedna sprawa...
Od dziś można mnie "polubić" na facebooku, 
do czego wszystkich zachęcam serdecznie...












17 komentarzy:

  1. Śliczny miś! Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń tych krawieckich i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki śliczny! Jak ja bym takiego na urodziny dostała to skakałabym pod sufit ze szczęścia:)Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! Zapraszam na candy do mnie jeżeli miałabyś ochotę przygarnąć króliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przeeeśliczny:)

    obserwuje:)
    http://the-puls-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno, nic oryginalnego nie da się wymyślić ;) - jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie, bardzo miłe komentarze..pozdrawiam was dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudny :) Wszystkiego Dobrego w tym Nowym 2013 Roku :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój MiS- Kocham Go!!!
    Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego aniołeczka jeszcze nie widziałam, jest cudowny:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawać by się mogło że już za dużo tych aniołeczków wszędzie....a ten powiem nieskromnie jakiś taki ciekawy :)
      Dziękuję i pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  9. Świetny miś..bardzooo ładny...
    kurcze..normalnie w świecie zazdroszczę..kiedy sobie takiego uszyję..tylko kiedy.. ?
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować uszyć, zachęcam i dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  10. Kocham te Twoje misie. Kiedyś albo się ładnie do ciebie uśmiechnę, albo zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo....i polecam się na przyszłość :)

      Usuń