środa, 9 stycznia 2013

Futro - ma wiele zastosowań :)


Jak mówi tytuł posta " futro ma wiele zastosowań "
Małe sprostowanie...Eko-futro oczywiście :)
I na ten przykład miś jest wdzięcznym obiektem na wykorzystanie futra...
Jakiś czas temu musiałam kupić kawałek takiego materiału, bo potrzebowałam 
uszyć kubraczek dla mojego synka. Na przedszkolne przedstawienie jasełkowe....
A że aukcja allegro była bardzo atrakcyjna, czyli wiele za niewiele, stałam się posiadaczką
nadprogramowej ilości futrzanego czegoś :)
Dopiero gdy rozpakowałam przesyłkę od sprzedawcy okazało się że
opis przedmiotu był nie do końca zgodny z prawdą...
i tak otrzymałam dwa kawałki różniącego się od siebie futra...
Ale to nic....spożytkowałam wszystko.... :)
Uszyłam kubraczek dla " Młodego "
Kamizelkę na podszewce dla siebie, misia i czapkę też dla " Młodego "
Miś powstał pod wpływem inspiracji jakiej zaznałam przeglądając
zupełnie przypadkiem blog tej Pani
Na blogu znajduję się darmowa forma na misia  do pobraniana
Oczywiście jeszcze wiele mi brakuje do wyrobów pluszowych Emmy
ale kto nie próbuje ten.....
resztę dopiszcie sobie sami wedle uznania :)




...miś ma czerwone serduszko, kokardę w grochy i skórzane łapy...

Z drugiego, minimalnie innego futra powstała czapka uszatka....


Dla każdego coś dobrego powstało z nadwyżki futrzanego materiału...
Ja codziennie śmigam w swojej kamizelce, ale ją pokaże innym razem :)
Jak Wam się podobają moje MIŚKI ?
Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam częściej...


ps. można mnie polubić na facebooku do czego was serdecznie zapraszam.
Będzie mi miło gdy Was przybędzie :)
:*






20 komentarzy:

  1. Piękny miś i to serduszko, wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny, te madre oczka i milutkie futerko :) mama Ela z corciami piszcza z zachwytu!!! Jestes Wielka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam, przestańcie dziewczyny bo się zawstydzę :)

      Usuń
  3. Przecudowny, i ta czapka na małym Gentelmenie- BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny mis :) noo dwa misie :)Czapeczka slicznie wyszla :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi misio fantastyczny, pięknie Ci wyszedł :D :D a czapa jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiek jest przepiękny, taki z charakterem. Patrząc na niego przypomniało mi się moje dzieciństwo. Zabawki wtedy były inne. Inne bo rzadkie, cenne.
    A model w czapce jest baaardzo przystojny :) I te oczy!
    Oczywiście czapka też jest super :)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że mój miś przywołał miłe wspomnienia z Twojego dzieciństwa :)
      I zgadzam się Tobą że kiedyś zabawki były inne...
      Dziękuję bardzo, w imieniu Modela Rysia też...na te oczy wszystko ze mną załatwi...niestety :)
      Jeszcze raz dziekuję i pozdrawiam Cię Eduszko :)

      Usuń
  7. Misiu jest super !
    Pewnie milutko się go tulaskuje hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiu i Rysiu śpią razem wtuleni.....chyba im milutko :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. śliczny! też szyłam ostatnio misia ale banalnie prostego skuszę się na tego idę zobaczyć formę :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pochwal się jak uszyjesz takiego....chętnie popatrzę...pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Zachwycił mnie ten miś. Aż zobaczyłam czapkę-uszatkę! Jest naprawdę superaśna :) Szczególnie, że świetnie pasuje do Twojego dzielnego modela :) Naprawdę bardzo mi się podoba!
    Sama też mam czapę z uszami, ale ja robię za kotka ;)
    Pozdrawiam :)


    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A dziękuję Ci Magdaleno....bardzo mi miło....Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na lawendowy konkurs: http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/01/konkurs-o-zapachu-lawendy.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A uszyjesz jasia:)? Więcej szczegółów tutaj:
    http://ekoubranka.blogspot.com/2013/01/akcja-atakujemy-jaski-tutorial.html. Zapraszam, pozdrawiam i bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń