sobota, 2 lutego 2013

DIY-Aztec Mini Skirt :)


Witam po długiej przerwie, spowodowanej chorobą...
To były dwa tygodnie wycięte z życiorysu, a końca nie widać,
i muszę powiedzieć że dopadł mnie jakiś katar stulecia....
bo tak chora to już baardzo dawno nie byłam....
No nic, dzisiaj czuję się odrobinkę lepiej, więc zasiadłam do maszyny ...
I tak powstała spódniczka z resztek....
Bo jakiś czas temu siostra dała mi kawałek dołu spódnicy którą kupiła 
gdzieś przez internet.
Pierwotnie spódnica była długa....
Ale odziedziczony kawałak był odrobinę krótki,
 i by go dopasować pod swoje wymiary i na 
właściwą długość
musiałam dosztukować dzianinowy pasek.
Szeroka guma też zrobiła swoje w kwesti długości...
Naszyłam jeszcze atrapy kieszonek, z metalowych zamków,
które wykończyłam kawałkami czekoladowej skóry...
A cała robota szła gładko i przyjemnie...













Co o tym myślicie ???
Bo ja jestem zadowolona z efektu :)



















28 komentarzy:

  1. Genialna!!:))
    Też poproszę taką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo :D
      Musisz poszukać materiału, bo powiem że niełatwo zdobyć taki wlaśnie wzór, a potem to już według instrukcji :)

      Usuń
  2. Fajne wzory i pomysł z suwakami rewelacyjny:) Uwielbiam takie widoczne suwaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię naszywane metalowe suwaki, i wykończenia ze skóry....
      Wzór udało się siostrze upolować, bo już od dawna taki nam chodził po głowie...
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wyszła super, świetnie wygląda z tymi "kieszeniami" :D tez bym taka chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieszonki atrapy...ale efekt jest fajny....
      Musisz sobie taką uszyć :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Swietna, te kieszenie dodaly jej duzo. Prosty kroj a jednoczescie baaardzo przyciaga wzrok :-) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nawet pstrokata jest ta spódniczka, ale do czarnej góry i czarnych rajstop będzie fajnie wyglądała...myślę....
      A kieszonki dużo dają, też tak myślę :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna! Myślę, że bez tych zamków wyglądałaby na zwykłą, a tak jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczy mi się zaświeciły jak zobaczyłam to cudeńko! Super tkanina i z tymi suwakami to faktycznie dobrze ucelowałaś, dodałaś charakteru całości. Gratuluję i zazdroszczę okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Genialna ! Zamki świetnie się komponują z całością ! Bez nich wyglądałaby na zwykłą od tak z sieciówki. Dodały pazura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć że się podoba :)
      Witam na moim blogu i zapraszam częściej....pozdrawiam :)

      Usuń
  9. efekt jest nieziemski! spódniczka wygląda naprawdę zachwycająco :) wszystko jest idealne ;) materiał ma piękny wzór
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa :)
    Cieszę się że spódniczka się tak podoba...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne.
    Ładne wzory, w sam raz na lato:)
    Nie powiem, ma pani talent..

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale ładna! nosiłabym ją bez wahania, świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń