środa, 6 lutego 2013

Etui Na iPada


Witam :)
Dzisiaj krótko i na temat....
Pragnę pokazać etui na ipada, które to powstało na zamówienie,
bardzo konkretne zamówienie od mężczyzny :)
Miałam się kierować ściśle według wskazówek, a dla ułatwienia
posługiwałam się kilkoma zdjęciami z przesłanymi na maila.
Etui powstało z grubego filcu i skóry naturalnej.
Konstrukcja bardzo uproszczona, bez zapięć, zamków czy innych zatrzasków.
Obawiałam się że przy takim rozwiązaniu, jakim jest klapa wsuwana pod pasek filcu
nie będzie bezpiecznym sposobem zamykania sprzętu,
ale nie jest żle i wszystko się trzyma na swoim miejscu.
Taki był zamysł zamawiającego, a ze "klient nasz Pan..."
to wiadomo....
Zresztą czasami proste rozwiązania okazują się być najlepszymi :)
Nie tylko w szyciu, ale też w życiu :P





Jak Wam się podoba ???

Pozdrawiam :)









13 komentarzy:

  1. Jest super! Jakbym miała iPana też bym chciałą takie etui=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Katya i pozdrawiam :)
      Ps...a jak torebka się nosi ?

      Usuń
    2. Nosi się idealnie. Jestem z niej bardzo zadowolona!:)

      Usuń
  2. Bardzo się podoba- klasycznie prosty, solidny- idealnie męski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja mam u siebie taki a`la gumowy kupowany razem z iPadem, ale zastanawiam się czy by sobie nie machnąć takiego handmade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przy takim handmadowym etui dla babeczki to można poszaleć na różne sposoby....
      Jak już coś wymodzisz to się pochwal :)
      Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Suuper :) Idealnie dla mezczyzny :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretne zamówienie i konkretna robota! Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Wygląda naprawdę profesjonalnie - styl, który bardzo lubię - clean and simple :)

    Przydałoby się coś takiego na laptopka, ale bez maszyny do szycia to ja się na to nie porwę :) Chyba, że się wproszę któregoś dnia do mamy :P

    OdpowiedzUsuń