wtorek, 19 lutego 2013

małaWielka - czyli Nowy Projekt Autorski


Zanim przejdę do tematu postu, chciałam wyjaśnić posuchę 
i brak wpisów na blogu.
Ostatnimi czasy sporo się u mnie działo, i niestety nie mogłam poświęcać czasu 
na pisanie. Ale maszyny cały czas były w ruchu więc nie obijałam się tak całkiem.   
Powstało kilka przeróbek, metamorfoz starych spodni,
uszyłam też czarną dzianinową bluzkę z wykroju burda, którą strasznie ciężko 
uwiecznić na zdjęciach, i odkładam to sukcesywnie na póżniej.
Rozprułam dwie kurtki, w których chcę wymienić rękawy, ale to napewno
pokażę jak już będzie gotowe.
Jednym słowem szafa pełna szmatek, a głowa nowych pomysłów.
Muszę się jeszcze przyznać do jednej rzeczy, 
nie lubię publikować postów ze zdjęciami ze mną w roli głównej.
Przez to z oporami i niestety rzadko powstają posty typowo ubraniowe.
Muszę sobie jakiegoś manekina sprawić to będzie po problemie.
I o robienie zdjęć nie będę musiała męża prosić...
a On niestety nie zawsze rozumie jaką mam koncepcję na zdjęcie.
Ale dość gadania, przejdę do meritum....
Całkiem niedawno przyśniła mi się torebka :)
tak tak przyśniła....
Nigdy wcześniej nie miałam takich snów " proroczych "
Od mary sennej do realnego projektu minęło bardzo niewiele czasu,
i już mogę się pochwalić całkiem nową Torebką.
Jestem z niej bardzo zadowolona i dumna.
Uszyta z eko-skóry z małymi detalami ze skóry naturalnej.
Zapinana na zamek błyskawiczny.
Ma metalowe okucia i nóżki.
Formatu A4 nie zmieści niestety, ale za to wiele innych dupereli potrzebnych
do przeżycia.
Taka małaWielka torebka, dla wszystkich ceniących wygodę.
A zwlaszcza kiedy ręce trzeba mieć wolne dla dziecka, siaty z zakupami, i Bóg wie czego jeszcze.
A mała kieszonka z przodu torebki jest stworzona na komórkę, 
bo
szybki i łatwy dostęp do dzwoniącego telefonu to coś o czym często marzyłam.
I teraz to mam....
Wczoraj wieczorem zaczełam szyć kolejną ( szaro-czarną ) dla siebie :)
Myślę że powstanie jeszcze kilka.
Gdyby Któraś z Was była zainteresowana taką torebką,
proszę pisać na maila
krkr83@wp.pl
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania :)








pozdrawiam Was serdecznie
Kasia :)












                                                             


10 komentarzy:

  1. Wow! Torebka - pełna profeska! Wygląda superowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wystaw na pakamerze czy gdzieś, babeczki oszaleją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna torebka! zawsze lubiłam kanciaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał torebka wyszła niesamowicie ... jest cudowna :D piękne kolory, a jakie wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka! Idealna na takie wypady zakupowe i z dzieckiem, ja osobiście od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie torebki innej niż do przewieszenia przez ramie właśnie przez jej ogromną wygodę! Ciekawa jestem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze :)

      Usuń
  7. Sliczna torebka :) i najwazniejsze ,ze jest taaka jaka ja wlasnie sobie wysnilas :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez kitu, ale moja suknia na wesele mojego brata pasowałaby idealnie do te torebki! Genialna :D

    OdpowiedzUsuń