niedziela, 10 marca 2013

Czarna perforowana CUBE



Po długiej przerwie wracam z uśmiechem na twarzy bo......
uszyłam kolejną CUBE i to właśnie ona napawa mnie pozytywnym nastrojem,
i umacnia wiarę w swoje umiejętności.
Skroiłam cztery CUBE(y) w różnych wariantach kolorystycznych, ale nie mogłam się doczekać 
efektu końcowego tej właśnie torebki, i postanowiłam ją "wykończyć"
Front torebki to perforowana skóra naturalna,frędzel też a reszta jest z eko-skóry.
By nie było tak ponuro, choć uwielbiam czarny kolor, wnętrze tobebki rozwesela
różowa, bawełniana podszewka w groszki.








Torebka ma usztywnione dno, wsparte na metalowych nóżkach.
Karabinki oraz kółka są polskiej produkcji, bardzo solidnie wykonane, by 
posłużyły długo i bezawaryjnie.
Torebka jest na pierwszy rzut oka mała, ale pomieści naprawdę wiele....
Poprzednie CUBE rozeszły się jak świeże bułeczki :)
Więc jeszcze raz podaję mojego maila,
gdyby któraś z was chciała posiadać torebkę mojego autorstwa (i wykonania )
zapraszam 
krkr83@wp.pl
lub 
na fanpage na facebooku



:*






12 komentarzy:

  1. Śliczna! Gdybym nie miała bardzo podobnej w swojej kolekcji, zamówiłabym bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i sama nie wiem która fajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam dłuuugi komentarz i go wcieło.:(
    Więc w skrócie: Piękna, cudna, pewnie trwała i posłuży długie lata. TY to masz głowe do pomysłów i rece do ich wykonywania :) WOW od wszyskich:)- mama Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna torebka:) genialne wykonanie:) fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję pięknie i cieszę się że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wykonana jest ta torebka. Na jakiej maszynie je szyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo a Torebki szyję na maszynie kaletniczej z potrójnym transportem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, ile kosztuje takie cudeńko? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te torebki są po prostu genialne, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń