wtorek, 26 marca 2013

Nowe torebki CUBE :)


Przedstawiam CUBE w odrobinę innym wydaniu.
Takim geometrycznym, na bogato i z ćwiekami !
Postanowiłam zaszaleć ze skórą naturalną i tak powstała dzisiejsza torebka.
Lubię łączyć różne , z pozoru niepasujące do siebie materiały,
szukać dziwnych rozwiązań.
Czasami te moje eksperymenty wyglądają bardziej jak majsterkowanie a nie szycie,
ale czego się nie robi by osiągnąć zamierzony efekt.
Dzięki tej torebce zrodził się w mojej nowy pomysł, na nową torebkę
w której mam zamiar zastosować naszywanie skóry naturalnej na inną tkaninę...
Ale to dopiero plany więc nie ma o czym mówić.... :)
Póki co CUBE dostępna od ręki
-  krkr83@wp.pl -







I jeszcze jedna dzisiejsza CUBE, uszyta na zamówienie.
Cała czarna, z przodem i frędzlem ze skóry naturalnej, reszta to eko-skóra.
Może się wydawać że w takim wydaniu jest skromna,
ale ja myślę że w prostocie siła,
i taka "czarnulka" baardzo mi się podoba :)







No to tyle na dzisiaj.
Idę spać bo to przesilenie wiosenne daje mi się we znaki :P
Dobranoc :)

16 komentarzy:

  1. Szał pał, super. Co jedna to lepsza. Chciałabym tak kiedyś też umieć. Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szał, dobrze powiedziane :)
      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  2. swiene rzeczy szyjesz :0 torebka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. Toś sie WCUBEOWAŁA :D ciekawa ta pierwsza zwłaszcza to wyciecie na niej :D i jak zwykle dopieszczone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cube-y zawadnęły mym światem.... Muszę coś innego wymyślić....może bardziej w kierunku ciuchów pójdę :P
      Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  4. bardzo fajne, ta ćwiekowa wymiata! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej wymyślne i piękniejsze te torby ci wychodzą :) Praktyka czyni mistrza :) Super ta pierwsza, a czarnulka bardzo uniwersalna i będzie pasowała do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI Kochana.
      Staram się bardzo by moje torebki były "super"
      Pozdrawaiam :)

      Usuń
  6. świetny blog! Obserwuję!
    zapraszam do siebie :)
    Jeśli Ci się spodoba- także zaobserwuj, będzie mi bardzo miło:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo i już pędzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwieki i kwiaty sa bardzo rockowe!

    OdpowiedzUsuń