sobota, 20 kwietnia 2013


Nowa CUBE w romantycznej odsłonie z koronką i ćwiekami, a przede wszystkim 
Caaała ze skóry.
Postawiłam na połączenie na pozór niepasujących do siebie dodatków ( bo lubie takie mixy )
I to właśnie pozwoliło mi osiągnąć ciekawy efekt... :)
Na torebkę składa sie czarna skóra naturalna, kremowa perforowana skóra naturalna,
bawełniana koronka, bawełniana podszewka i czarne ćwieki....
Cube ma zapinaną kieszonkę z przodu, i masę miejsca wewnątrz.













Wymiary torebki to
- długość paska 116 cm
- szerokość 21 cm
- wysokość 15 cm
- głębokość 8 cm

Koronkova Cube jest dostępna od ręki :)
Wszelkie pytania proszę kierować na mojego maila
krkr83@wp.pl
lub prywatnie na faceboku :)

Ps.Jak Wam się podoba takie oblicze Cube ?

















18 komentarzy:

  1. Niby delikatna bo koronka, ale jednocześnie zadziorna bo ma ćwieki :) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam wszystkie posty od tego do samego początku , jesteś genialna *.* twórz dalej !obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć że ktoś przeczytał wszystkie posty....
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam Cię :)

      Usuń
  3. Jestem za, połączenie wyszło ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka wygląda jak azteckie wzory bardzo modne teraz a to ponadczasowa koronka, i w dodatku z ćwiekami
    Piekna
    Gratuluje pomyslu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja się bym troszkę obawiała szyć takie małe rzeczy, bo trzeba uważać na szczegóły. Tobie się to udaje rewelacyjnie, tak trzymać :) Pozdrawiam, Kasia - rekodzielko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię skupiać uwagę na szczegółach, bo jak mówi przysłowie " diabeł tkwi...... "
      Dziękuję bardzo, witam na blogu i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Fajnie że dałaś torebkę na sobie, jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna!Cudowne wykonanie, "professional"!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te torebki szyjesz <3 co kolejna to lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna! super ta koronka wygląda :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! Takie pozornie niepasujące połączenia są najlepsze, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń