czwartek, 30 maja 2013

T-shirt

Po bardzo długiej przerwie wracam nieśmiało na bloga.
Moja nieobecność w przestrzeni internetowej jest spowodowana
brakiem wolnego czasu na cokolwiek, nad czym ubolewam bardzo :/
Oczywiście zaglądam w wolniej chwilce na inne blogi, i podziwiam
osoby które codziennie zamieszczają nowe posty. I nie mam ty na myśli "szafiarek"
traktujących swoje strony jako sposób na życie i zarabianie pieniędzy ( nie mam nic przeciwko-gratuluję)
Chodzi mi tu raczej o Kobiety które miedzy pracą zawodową, prowadzeniem domu i
wychowywaniem dzieci znajdują czas na szycie, fotografowanie i publikowanie postów.
Ostatnimi czasy sporadycznie wyciągam maszynę, ale jak już to zrobię, to szyję co popadnie
i w sporych ilościach.
Powstało niedawno kilka t-shirtów, na które formę zrobiłam sama.
To znaczy odrysowałam na papier starą bluzkę, odrobinę modyfikując całość.
Powstał całkiem ekonomiczny krój, który nie wymaga sporego pokładu materiału
i czasu na szycie.
Bluzka którą dziś pokazuję powstała dosłownie z kawałka dżerseju i apaszki kupionej w lumpeksie...












Rękawy łączą przód z tyłem, potem pozostaje zszyć boki i wykończyć bluzkę.
Dekolt jak widać na zdjęciu jeszcze ze szpilkami, a to dlatego że bawełnianą lamówkę
przyszywam na maszynie na prawej stronie ale wykańczam już ręcznie...
Bluzke szyję się całkiem dobrze i szybko, a nosi całkiem wygodnie.
W następnym poście umieszczę zdjęcia s-shirtów na sylwetce....

Mam nadzieję że Wam się spodoba :)
Czekam na Wasze komentarze, bo jestem bardzo ciekawa waszych opinii...

Pozdrawiam Wszystkich :*













42 komentarze:

  1. o litości... zakochałam się przeokrutnie, bo choruję na bluzkę z apaszki od momentu jak zobaczyłam w Burdzie takie "kwadratowe" bluzki z nich.
    Twoja jest o niebo lepsza, bo ma kształt!
    Piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki dziękuję bardzo......
      Cieszę się że bluzka się podoba :D

      Usuń
    2. Ja też się zakochałam! Jest przecudowna!

      Usuń
  2. Przśliczny! Brawo! Wybrałaś przepiękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...myślałam ze nikt tu do mnie nie wpadnie...a tu proszę :)

      Usuń
  3. no czad na kółkach - super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Uwielbiam takie szycie! Bluzka super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie szybkie szycie :)
      Dziękuję Bardzo....

      Usuń
  5. wow rewelacja! jak ją już skończysz to ubieraj i pokazuj się :) super pomysł, wygląda ślicznie i mega oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki obiecuję że zapozuję w niej i jeszcze w innych uszytych na podstawie tego kroju :)
      dziękuję :D

      Usuń
  6. Mnie się bardzo podoba!

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Mam w szafie taką starą kwadratową apaszkę,w dotyku trochę przypomina jedwab. Nie nosze jej, bo jest jakaś taka... nie dla mnie, ale teraz zastanawiam się czy nie wykorzystać jej w podobny sposób co ty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągaj z szafy apaszkę i szyj :)....Jestem ciekawa innych wcieleń bluzki, więc daj znac jak coś....
      Dziękuję i Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Podoba mi się bardzo! Obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mi miło.....Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. ooo matulu cudeńko!!! jak tylko znajdę jakąś chustę w sh zaraz odgapię ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah...bardo się cieszę że moj pomysł tak się spodobał, nie spodziewałam się.....
      Dziekuję bardzo i życzę miłego odgapiania :)

      Usuń
  10. Piękna apaszka, a bluzka powala na kolana! Gratuluję pomysłu i uzyskanego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cudo,super. Już wiem na co wykorzystam swoje apaszki.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda, ale dla mnie czarna magia niestety, a tak bym chciała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba próbować....a kiedyś się uda...polecam :)

      Usuń
  13. Genialny pomysł! Sama apaszka świetna!

    Kasiu, nominowałam Cię do zabawy na moim blogu. Zapraszam :)
    http://bettyshome-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://ubrane-damy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszło :)
    Oj, Kasiu, cudownie się Twój blog rozwija. Zdecydowanie za rzadko tu zaglądam!

    Pozdrawiam serdecznie :)
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Apaszka,i powstała piękna bluzka wspaniały pomysł.Muszę zajrzeć do szafy babci może znajdę podobną.ŚWIETNE.!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. to zwykly marker? zmywa sie pozniej?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to się stało że zaglądam tu dopiero teraz? Śliczna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń