piątek, 11 października 2013

Nic się nie dzieje.....na blogu :/

W głowie duża pustka, dziura której nie potrafię wypełnić sensowną myślą i mądrym zdaniem.
I boli mnie bardzo, ten brak umiejętności pisania o zwykłych rzeczach w niezwykły i ciekawy dla odbiorcy sposób. Zresztą nigdy nie należałam do wylewnych i otwartych osób. 
Zawsze raczej w cieniu tłamszę swoje myśli. 
I to pewnie dlatego mój blog jest " taki jaki jest "
czyli zachowawczy, oszczędny i tajemniczy. 
Ale nie potrafię udawać kogoś kim nie jestem, i to się raczej nie zmieni, więc wszystkich zawiedzionych brakiem mojej aktywności przepraszam.
Wychodzę z założenia że jak nie mam nic ciekawego do powiedzenia czy napisania, siedzę cicho. 
I tym razem nie będzie spektakularnego posta i fajerwerków, zwyczajnie Misię chcę pokazać konkursową....






taka oto Misia....
Myślę że każdy może wziąć udział w konkursie....
bo zabawa fajna , a cel szczytny.
Zapraszam do poczytania, choć domyślam się że nie tylko ja biorę udział w tym konkursie 
i być może inne znane mi " blogerki szyciowe " wyślą swoje prace do tegoż właśnie konkursu :)
W imieniu organizatora i swoim zapraszam serdecznie....





12 komentarzy:

  1. Misia jest śliczna! Bardzo słodka i pięknie uszyta:)

    Nie każdy musi zaraz być jakiś wylewny i dobrze, że jesteś sobą.

    Ja tu na bloga lubię do Ciebie wpadać i już:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIękna Misia!
    A ja do Ciebie lubię zaglądać i jak Cię za długo nie ma, to się zastanawiam czy wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia jest rewelacyjna :) Sama bym sie chetnie w nocy do takiej przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu się doczekałam :) Misia piękna. Można gdzieś na nią głosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A na konkurs zgłosiłam się tak szybko że nawet nie doczytałam jak będą wyłaniane najlepsze prace....wstyd :)

      Usuń
    2. Jak się rozeznasz to daj znać, chętnie zagłosuję ;)

      Usuń
    3. http://www.ostaszewska.com/maskotka-bialy-mis-misia-kasia-kasprzycka/
      Prace już są na stronie. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem facebooka :)

      Usuń
  5. piekne, słodkie, fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń