piątek, 6 grudnia 2013

Toho 8/0.....i masa pracy :)


Za oknem "orkan" szaleje, a ja siedzę sobie przed komputerem z kuflem zimnego piwka.
Odpoczywam sobie po tygodniu, bardzo pracowitym tygodniu, gdzie doby brakowało, a ręce wieczorami odmawiały posłuszeństwa. Ale nie ma na co narzekać bo plan wykonany w 100%.
Prócz pracy...czyli szycia...robiłam w ramach zamówienia bransoletki i naszyjniki z koralików Toho w rozmiarze 8/0, czyli 3 mm. A oto rezultaty mojej pracy...










...było dłubania trochę...i teraz dopiero widzę że na zdjęciach umknęła czerwona bransoletka...nie wiem jak mogłam ją pominąć....


ps. czekam na materiał zamówiony na allegro i planuję uszyć z niego oversizowy płaszcz z futrzanym kołnierzem, niestety nie mam fajnego kroju....
Może któraś z Was coś ma ???
Będę wdzięczna
:)

Słucham sobie...








16 komentarzy:

  1. Piekne kompleciki zrobilas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się nauczyć dziergać takie cudeńka ;) a płaszcz, to ja sobie szyję np. model 114 z burdy 09/2011. Prosty, lekko oversized. Tylko kołnierz inny niż ty chcesz, bo tam stójka jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa w necie bardzo przystępnie zrobione kursy z dziergania koralikami, sama tak się nauczyłam i polecam. A co do płaszcza to muszę jeszcze raz poszperać w burdach i sprawdzić jaki to model o którym piszesz.... Dziekuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten czarno-złoty naszyjnik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się ten czarno-złoty naszyjnik.
      PS nominowałąm Cię do The Versatile Blog Award, więcej szczegółów u mnie na blogu.

      Usuń
  4. Bardzo ładne:) Świetny pomysł z tym pomarszczonym papierem w roli tła do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam toho! Twoje bransoletki i naszyjniki są przepiękne, bardzo podoba mi się wykorzystanie matowych koralików, szczególnie tych czerwonych - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję...ja też lubię matowe toho, dają ciekawy efekt :)

      Usuń
  6. Świetne! Podziwiam! Mi się marzy zrobienie takiej bransoletki... ale jeszcze nie rozszyfrowałam co i jak :/... prawdę mówiąc obawiam się, że nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń