piątek, 4 kwietnia 2014

Piątek...

Już nawet nie będę się tłumaczyć z nieobecności na blogu...
Po prostu, masa obowiązków, praca, dom ... i przesilenie wiosenne robią swoje :/
Wyłapując okazję i syna w "locie" ( on nie ma czasu na takie głupoty... )
 zrobiłam kilka zdjęć spodni, które wprawdzie  uszyłam już jakiś czas temu....ale nie składało się by je pokazać.
Już lekko przybrudzone po całym dniu eksploatacji w przedszkolu, na rowerze i placu zabaw.
Spodnie uszyte na podstawie kroju z burdy, lecz bardzo zmodyfikowane.
Materiały pochodzą z odzysku, czyli dwóch par dżinsów i resztek czarnej bawełny elastycznej.
Na detale wykorzystałam czarną eko-skórę.....








Fason  bardzo udany i praktyczny, ponieważ wąskie nogawki można skroić kilka centymetrów dłuższe, i podwijać je. 
Spodnie wyglądają ciekawie i posłużą dłużej...
( o ile dziury na kolanach się nie pojawią )
Szeroka guma w pasie i spore kieszenie to duża zaleta modelu, na którego podstawie uszyłam już kilka par wielozadaniowych gaci...

Pozdrawiam 
Kasia :)



16 komentarzy:

  1. bardzo oryginalne, sama bym z chęcią takie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja ten fason też opanowany dla Synka, tyle że z dresówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dresówki też szyłam, i są bardzo fajne :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A jeszcze jedno pytanie, co on tam trzyma w rękach?:)

      Usuń
    3. Lego hero factory... obsesja mojego syna :)

      Usuń
  3. super bardzo mi sie podobaja myślałam o takim czymś dla siebie, świetne wykonanie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję....wielu "dorosłych" prosi mnie o takie dla siebie, i powiem szczerze że sama bym nie pogardziła.....
      Szara dzianina dresowa czeka w szafie....i chyba w tym kierunku pójdę...jak czas pozwoli :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetne te spodnie, rewelacyjny pomysł krój gratuluję :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a dałoby rade linka do wykroju ? pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykrój jest z burdy 10/2013 model 143. Linka niestety nie mam. Pozdrawiam :)

      Usuń