wtorek, 22 kwietnia 2014

Sesja w plenerze...O płaszczu oversize - owym....


Na wstępie muszę powiedzieć, że nie lubię siebie na zdjęciach, i może dlatego jest to moja pierwsza sesja w plenerze. Do tej pory za tło zdjęć robiła ściana w kuchni, a sylwetka była szczegółowo kadrowana.....
Niedzielny spacer zaowocował w kilka zdjęć, które to postanowiłam wykorzystać na bloga.
Chodzi oczywiście o płaszcz z cienkiej wełny, który uszyłam już jakiś czas temu, i chodzę w nim regularnie. Jest wygodny, obszerny i ma piękną różowa pikówkę wewnątrz...





I tak to wygląda....

ps . do "stylizacji" wykorzystałam męską koszulkę ( lumpkową-7 zł ) z miękkiej bawełny w rozmiarze M.
Była gładka więc naprasowałam napis, i jest to w tej chwili mój ulubiony t-shirt :)

Pozdrawiam :)










19 komentarzy:

  1. Piękny płaszcz - czemu nie mam talentu szycia ??!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny płaszcz :) Burdowy? Koszulka też mi się podoba :)

    Pierwsze zdjęcie jest super! (Siebie na zdjęciach to chyba mało kto lubi, ja czasami się załamuję, jak mam coś wybrać na bloga...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz można powiedzieć że burdowy, ale bardzo przerobiony....
      tu jest więcej o procesie powstawania...http://szyjuszyju.blogspot.com/2014/01/potrzeba-matka-wynalazku.html
      A co do zdjęć to miałam ogromny dylemat, cóż natury i aparaty nie oszukasz :P
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ooo, to ja widziałam ten wpis kiedyś, ale nie skojarzyłam :) (że Ty to Ty ;) to chyba przez brak zdjęć na ludziu, bo przeglądam wstecz i wszystkie posty widziałam już kiedyś )
      Szkoda, że nie burdowy, bo ja nie czuję się na siłach na wprowadzanie takich zmian, ale kto wie, może do następnego sezonu się podszkolę:)
      Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Świetny płaszczyk! Wyglądasz w nim znakomicie! Szyłaś z jakiegoś konkretnego wykroju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a krój z burdy ale mocno przerobiony :)

      Usuń
  4. Przepiękny, przepiękny płaszcz! Z moją "cierpliwością" przy szyciu nigdy się takiego nie doczekam od siebie ;-) Fajny napis, a najsuprzej Ty wyszłaś na zdjęciach :-) Nie ma to jak sesja na sobie, w mieszkaniu zdjęcia tak by nie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję..
      A zdjęcia na "ludziu" w plenerze zawsze podobały mi się najbardziej, ale jakoś się nie składało....no i nie lubię jak ktoś mierzy do mnie aparatem, nie nadaję się do tego....
      Zobaczymy czy jeszcze się kiedyś zdecyduję ?!

      Usuń
  5. Ten płaszcz jest po prostu boski! A leży idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powinnaś częściej pojawiać się na blogu :)
    jest boski, idealny! i ta różowa pikówka
    nadruk na koszulce super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Świetny płaszczyk i kolor na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow płaszcz jest czadowy słów mi brak jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza klasa! Super! Wow nawet nie wiem co napisać!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń