piątek, 24 października 2014

Kilka miesięcy póżniej....



Cóż mogę powiedzieć...
Kilka dobrych miesięcy mnie tutaj nie było, i mam wyrzuty sumienia z tego powodu.
Szkoda zostawić coś na co się poświęciło trochę pracy, mówię tutaj o blogu oczywiście.
I choć moja skromna strona nie jest jakoś bardzo obleganym miejscem na mapie szyciowych blogów, to mimo wszystko kilka osób tutaj zagląda. Są stali bywalcy, kilka nowych, może przypadkowych gości, co cieszy mnie bardzo i nie pozwala zamknąć tego tematu. 
Martwi mnie fakt, że mam coraz mniej czasu na cokolwiek, a na prowadzenie strony...
no cóż to chyba widać...
Jednak szycie jest obecne w moim dniu codziennym...
A ostatnio w związku z nadchodzącą zimą, zabrałam się na dzierganie na drutach.
Przeszukałam you tuba, i znalazłam całkiem fajny tutorial na rękawiczki z jednym palcem...
i tak oto od wczoraj dłubię po troszku :)
Może coś z tego będzie...zobaczymy...
Dla zainteresowanych wrzucam link do owego filmiku...

Pozdrawiam cieplutko
Kasia :)


7 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś :) U mnie też nie ma wielu obserwatorów, ale mimo wszystko fajnie pisać chociaż dla tych kilku miłych komentarzy :)
    Ja też się przerzuciłam ostatnio na druty. Chyba jesień tak działa :)
    Jestem ciekawa Twoich rękawiczek. Chyba potem też skorzystam z tego linka, bo bardzo kusi, żeby poszerzyć swoje umiejętności. Na razie dziergam kolejną czapusię. Po niej będą jeszcze pewnie ze 2-3, bo obrodziło u mnie w rodzinie w maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś :)
    Z tym czasem to chyba wszyscy tak mają... No, przynajmniej ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu wciąż zaglądam :-) Ze mnie to drutowe antytalencie, więc zostanę przy tym co umiem, ale efekt Twoich zmagań chętnie oglądnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za miłe słowo, i za to ,że wciąż tu zaglądacie :)
    Rękawiczki jeszcze męczę i sama nie wiem czy dotrwam do końca...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i czekam na efekt końcowy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, I love your craft, is a beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and best regards :)

      Usuń