środa, 14 stycznia 2015

Ahoj Piraci...czyli Jak zrobić kostium Pirata :)


Bal kostiumowy lub jak kto woli przebierańców to temat na czasie.
Miałam problem z przebraniem dla synka, bo nie chciałam by przebrał się za kolejnego Spiderman-a lub Hulk-a.... Bo takich kostiumów nie brakuje w h&m-ach , i mam wrażenie, że od jakiś kilku dobrych lat nic w tym temacie się nie zmienia...
Więc zanurkowałam najpierw na "Pintereście" , póżniej w szafie i tak powstał pomysł na Pirata.
Nakład finansowy okazał się bardzo mały, bo wszystko co kupiłam to arkusz czarnego brystolu i czerwoną koszulkę w lumpeksie. 
Pasiasty t-shirt uszyłam prędziutko z dziwnej w dotyku dzianiny, którą kiedyś kupiłam na allegro, i uznałam że się nie nadaje do noszenia, a na taki strój jej nie szkoda...
Trupia czacha jest wycięta na ploterze, ale równie dobrze mogłaby być namalowana.



I z takich oto elementów powstał taki oto Pirat :)



Ahoj Piraci !!!






2 komentarze:

  1. Genialny pirat! Lepszy niż stroje do wyporzyczenia. Brakuje tylko zakrzywionego noża do abordażu! Trzeba by taki na kolejne grabieże sylwestrowo karnawałowe wykombinować! ;) (www.gabridou.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt i wydaje się takie łatwe do zrobienia :) super

    OdpowiedzUsuń