poniedziałek, 12 stycznia 2015

Projekt DYWAN


Podjęłam próbę zrobienia dywanu.
Nie będzie czerwony lecz szaro czarny. Na początek kupiłam po 100 metrów bawełnianego sznurka w dwóch kolorach, i póki co dziergam. Im dalej tym trudniej, bo robótka waży swoje. 
Zobaczymy jak to pójdzie, i czy dotrwam do ukończenia całości...



Planuję zrobić dwukolorowe pasy, które następnie zszyję ze sobą tak by kolory ułożyły się naprzemiennie. 
Zobaczymy, póki co uciekam szyć kostium na bal przebierańców dla synka...

Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i ambitny projekt :-) trzymam kciuki.
    Tylko zastanawiam się, czy taki dywan nie będzie się bardzo ślizgał po podłodze... chyba, że zamierzasz jakoś go przed tym zabezpieczyć..?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam podszyć gotowy dywan, matą antypoślizgową. Znalazłam w Ikea takie ustrojstwo sprzedawane w 2 metrowych kawałkach. Bo faktycznie dywan byłby po prostu kawałkiem szmaty, i ślizgałby się bardzo...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale super :) podziwiam, bo ja kupiłam przed Świętami trzy motki milutkiej wełny i chciałam zrobić sobie komin, ale nie starczyło mi cierpliwości :/ czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takim dywanie! Będzie piękny. Póki co popełniłam tylko poduchy ze sznurka bawełnianego (też ważą swoje) :)

    OdpowiedzUsuń